älska eller hata

man kan bara älska klassen alltså :* men sen finns det ju andra som bara hatar den! men fyfan vad bra vi är. jag och sara äger ju dock mestast, så det är ju lite synd om dom andra. men puss på dom ändå! skoldagarna är slappa, sjuka och helt otroligt bra!
idag hände det här;
# dans, och nicole var min räddare.. för hon hade hårspray :) tjoho!
# datakunskap, vi skulle läsa något i en bok och göra något på en dator.. men jag, sara och simon gick och satte oss i soffan och busade i stället ;o
# jag snodde simon's keps ett antal gånger men det gick verkligen inte bra.
# jag och sara har varit porriga ;>
# skrattat så jävla mycket att jag till slut låg på golvet och grät :')
# ljud, vi var i olika grupper och spelade in en liten "historia".
plus mycket mer dåra, men palla skriva allt :'D kan ju alltid bjuda på lite bilder från skolan, till er som inte kan komma in på my bilddagbok dåra :')    (från massa olika dagar)


Sara och jag, <3


peace and love


Simon


jag, Anton och Simon's fötter x')


världens sötaste sara ! <3

där har ni lite bilder att njuta av! puss så länge :) <3
/ eran nicole.


Kommentarer
Postat av: Alicia

mer ego bilder på dig tack! :D

2008-09-18 @ 14:29:14
URL: http://alvedonspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0