3 mars 2008

halloj där ute :)
har nyss kommit hem från skolan! idag händer det inte så mycket, måste plugga matte och NO. och så om emma kan komma till näs så ska vi gymma. har inte gjort det på länge nu. Idag i skolan var det mycket prat om Björn och glöggen (; haha.. alltså jag måste erkänna att det här var den enda gången jag verkligen skrattade åt honom. Han var rolig... för en gångs skull :) förstår att det var många som tyckte det.. right? tänkte lägga in videoklippet från i lördags på melodifestivalen. vilken av gångerna i melodifestivalen tycker du att han har varit roligast? jag tycker helt klart att det var i lördags.. han med hans glögg alltså. shit x) jaja.. nu ska jag gå och fixa lite.. ha en bra dag! <3



Kommentarer
Postat av: mandy

åh tack så mycket :)

2008-03-04 @ 18:13:00
URL: http://maandys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0