13 mars 2008

jag är jätteglad.. nästa vecka på fredag ska jag åka till Louise som jag inte har träffat på ett tag nu. Jag saknar henne grymt mycket. jag hatar att bo så långt ifrån henne. jag saknar tiderna med dig Louise, min högsta önskan är att vi kan bli lika bra vänner som vi var förut ! då jag mådde som bäst, det var underbart. jag vill aldrig mista dig, då vet jag inte vad jag gör. jag är glad att jag har dig, finns verkligen ingen som dig ! du är speciell för mig, du har en jättestor plats i mitt hjärta, och den kommer alltid vara din! här om dagen tänkte jag på en sak, vi hade inte kontakten på 6 år, det är förjävligt ! jag funderade på vad jag hade missat. jag har ju för fan missat 6 år med dig ! hur kunde jag vara så dum? varför försöker jag inte hålla kontakten. jag blir arg på mig själv när jag tänker på det. jag kanske är jobbig och så, och är på.. men du ska veta att det är bara för att jag är så glad att vi har fått tillbaka kontakten, och att du finns här för mig. och jag vill inte mista dig nu.. igen ! jag skulle inte klara mig utan dig.. du har gjort allt så mycket bättre. ta åt dig av allt, du betyder verkligen jättemycket för mig. JAG ÄLSKAR DIG LOUISE ! <3

image138

Kommentarer
Postat av: Linus

Schysst sida!

Om du vill och har tid sen får du gärna gå in på www.centrumspel.blogg.se för att läsa om mig som pappaledig till en helt underbar grabb vid namn Malte. Han är drygt ett år gammal och helt underbar. Idag har vi kärlekstema då bloggar jag mycket om mitt familjeliv!

2008-03-13 @ 13:39:18
URL: http://www.centrumspel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0