16 februari 2008

tjaao :)
Sitter hemma hos söt-malin i Djura :) har varit här sen igår.. Paula är också här! Mycket trevligt, vi har tagit typ 500 bilder och så har vi sjungit singstar, tittar på film och tittat på Let's Dance så klart ! och Danny gick ju vidare, åwh.. han var helt grym. vet inte riktigt vad vi ska göra nu, vi skulle fota men mitt batteri i kameran tog slut men jag tror att Paula håller på att ladda sitt batteri.. så vi kanske ska fota lite ändå dåra :) det blev ganska sent igår/idag.. typ 4 på morgonen eller nåt gick vi och la oss, och så gick vi upp typ halv elva ! hahahahah, jag brukar liksom sova till 1-2 när jag är uppe till ett på natten, så det blev inte så mycket sömn i natt.. men jag överlever ! Hoppas ni hade en jättebra alla hjärtans dag i förrgår :) haha, jag bryr mig inte så mycket om den dagen faktiskt.. men shit the same ! nu ska jag kila och vara lite social med mina vännor ;)
LOVE / Sajko!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0