rubrik

hej hopp !
idag vaknade jag klockan 11.00, jag ställde alarm för att jag inte skulle sova bort hela dagen ! sen två timmar senare ringer mamma hem, då går jag upp. duktigt va? :) haha.
har varit vaken i drygt 3 timmar nu, är astrött ! sitter här med mitt täcke och myser.
idag ska jag laga maaat, yes ! duktig jag är.
imorgon blir det jobb igen, ledig 9 sen jobbar jag 10 ! bara två dagar kvar, puuuh ! om jag inte kommer få någon mer vill säga.. but i don't hope so !
på onsdag kommer min älskligs-sofia hit ! sen på fredag om en vecka åker vi till stockholm. på lördag, 16 augusti, ska vi på the voice. jag kommer komma hem den 17 augusti , då är det drygt en vecka kvar av sommarlovet ,då blir det sommarland tror jag , och kanske picknick och lite fotograferingar ! grymt skoj :)
snart fyller man år också, 29 augusti ! och då drar jag ner till stockholm med marit, kanske emelie och sandra.. och så mina kompisar från gävle , i think och vem vet, någon mer kanske (; för den 30 ska vi på grönan och fira min födelsedag ! kom dit, haha :) nej nu ska jag avrunda det här. blev lite långt.. men ni får ha det toppen !
puss & kram <3


Kommentarer
Postat av: Lollo

sååååååååå snygg design!! :D <3 saknar&älskar dig!

2008-08-08 @ 01:30:20
URL: http://www.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0