ostbåge

jag kommer inte på någon rubrik, så det så !
nu har jag precis fixat mig lite, ska dra hem till marit en sväng ! blir lite film tror jag, bara mys . sandra kommer nog också ! uppdaterar med om kvällen lite senare, antingen imorgon eller när jag kommit hem ! :)

uppdatering 13 augusti 08 kl. 13:07

okej, igår cyklade jag till marit , fast det gjorde väldigt ont i knät, vi chillade lite ett tag, sen cyklade vi till kiosken och hyrde en film. blev Morgan Pålsson. jag kan erkänna att jag skrattade lite faktiskt :) den var helt sjuk. när v hade kommit till marit igen så väntade vi på sandra. hade inte träffat henne på ett tag så när hon kom blev det bara massa snack. sen kollade vi på filmen. det var som en liten överraskning för sandra. för hon flyttar på söndag så vi ville ha en hejdå-grej ! när vi hade kollat på filmen gick vi till marits rum och bara slappa. sen åkte jag och sandra hem. det var INTE roligt att säga hejdå. nepps ! jag kommer inte träffa henne på jättelänge nu ;/ men kvällen var bra i alla fall ! pusspåré

bjuder på en bild, på mig och sandra !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0