hellu

idag ställde jag alarm på 07:15, men kom dock inte upp då. mamma kom in till mig vid 8 och sa 'börjar inte du halv nio idag?' från mig kom bara 'åh' så slog jag huvudet i kudden ! orkade verkligen inte gå upp. men efter ett tag klev jag upp och gjorde mig klar, sen skjutsade mamma mig till jobbet, eftersom jag försov mig skulle jag inte hinna cykla x) jobbade med sofi, och det gick väldigt bra ! vi var klara redan vid ett, så fick sluta lite tidigare idag. nu sitter jag bara här, nyduschad och väntar på att min bror ska gå ifrån min dator, så jag får fixa med lite bilder. imorgon är jag ledig. grymt skönt ! kan sitta uppe hela natten om det skulle finnas nåt behov av det. jag tror (om jag har tur) att min bror ska bort ikväll så datorn är min min min :) taha !
ikväll kommer ronnie och ann och äter hos oss, trevligt trevligt.. var ett tag sen sist ! :) och jag ska göra efterrätt, blåbärspaj. jag har ju en kategori som jag kallar bakning, så där kan jag ju alltid skriva in receptet och lägga in någon bild kanske, så får ni se :)
nej nu ska jag kila ! bloggar mer senare, puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0