4 april 2008

hey och jätteförlåt för att jag har varit så seg på att blogga..
som sagt så var jag ju i Gävle för typ en vecka sedan och dom två första nätterna sov jag hos lollo, första kvällen hade vi filmkväll.. det var jag, lollo, anna, emelie, malin och alicia! det var riktigt trevligt. :) jag saknar dom alla redan grymt mycket, sista natten sov jag i alla fall hos alicia och vi tog massa flummiga bilder :p jag har inte hunnit redigerat så många än, så dom kommer i ett annat inlägg :) och juste, pär var inne på myspace igår och jag fick svar! han är ju för söt.. haha :p inte för ni bryr er om jag fick svar eller inte, men det var funny ! han skrev att jag var kanon och då blev jag glad =) mahaha, och nu är ron pope inne på myspace :p hoho! hm jaja, vet inte vad jag ska skriva :p hahahah! nej nu ska jag kila.. skriver snart igen i think !
pusspåer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0