vågar, vågar inte?

jag har ett stort problem, jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen just nu. jag vet inte vem jag ska prata med om det, dom ena kompisarna lyssnar inte, dom andra bryr sig inte om just det "samtalsämnet", sen har vi dom som jag inte ens kan tänka tanken att berätta någonting för, för då får hela sverige reda på det. så gud vad jag älskar livet, naaaat -.- fan ta det här alltså! jag vet ingenting just nu. jag är feg, för feg. och jag hatar det verkligen. får ont i magen av att tänka på det. på hur jag ska göra, på hur det kommer bli. blir det diss på mig? eller kommer det fortsätta gå bra, det vet jag inte.. men får antagligen reda på det om sisådär två veckor. men jag vill inte, vågar inte. vafan ska jag ta mig till? ingenting kommer bli som jag vill att det ska bli , och jag är rädd för det. varför är man inte perfekt?

Kommentarer
Postat av: Lollo

men lilla gumman, du kan berätta ALLT för mig, det kommer ALDRIG ut det vet du!!! <3 är det ngnting RING mig!!!!! <3 jag ÄLSKAR dig! <3

2008-09-20 @ 15:51:37
URL: http://www.bilddagboken.se
Postat av: Alicia

håller med lollo !

du ÄR perfekt !

<3

2008-09-22 @ 18:28:26
URL: http://alvedonspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0