långt inlägg

hej alla glada , och ledsna !
jag kan inte ens klara mig två dagar utan att blogga, eller utan min älskade bilddagbok som jag för övrigt hatar. men så är det. och idag har jag varit bloggsugen hela dagen, satt nyss vid min dator och höll på med lite grejs, men nu har jag tattat mams och papa bärbara och ligger i sängen och tänkte skriva om lite allt möjligt. :) vet inte hur det kommer sluta, men det lär väl visa sig. haha ! okey, let's go.

skolan; det går faktiskt bra, än så länge i alla fall, i skolan och jag trivs otroligt bra. alla är som sagt väldigt snälla och trevliga. cpklass number one, MP1 <3 fan bästa klassen ever :* PUSS PÅ OSS VA ! vi har inte riktigt börjat på riktigt än, men på måndag tror jag det drar igång lite mera faktiskt, känner det på mig ;> typ svenskan, engelskan och matten kommer vi nog börja jobba lite mera med. vi har i alla fall fått böcker nu ! svenskan och engelskan har vi med birgitta, hon är jättebra och alltid glad, det är positivt.. sen i matten är MP1:orna delade i två grupper.. och jag har rolf som lärare, han verkar vara en bra typ :') så jag kommer typ gilla mattelektionera. sen i mediaämnena har jag catarina och christer, dom är som dom är. :) men jag tror på det här, det kommer bli asbra ! ;> ja, och på estetisk verksamhet och individuellt val har jag dans. vilket jag inte har bestämt om det kommer bli bra än x) har haft två lektioner, en i onsdags och en idag.. men jag var dock inte med idag, eftersom att jag är sjuk. har i och för sig varit det hela veckan men jag har varit i skolan ändå och i onsdags var jag med på dansen, ville vara med första lektionen. jag har lite svårt att lära mig helt nya grejer. men hoppas på att det kommer gå bra ! det går faktiskt en till som heter Nicole i dansgruppen, både på estetisk verksamhet och på individuellt val. vilket är väldigt coolt, för jag har liksom aldrig träffat någon annan som heter Nicole. det är ju inte direkt vanligt, man hör bara att det är massa kändisar som heter så :p men i alla fall, träffade henne då första gången på dansen i onsdags men vi pratade ingenting då.. men idag så kom vi i samma grupp, vi skrev vad vi ville lära oss och så och då var man tre och tre typ, och jag kom i samma grupp som Nicole och Sanna. och då började vi prata lite, och mitt första intryck på henne när vi satt där i gruppen var "det här är en person man kan lita på" jag bara känner det på mig, hon verkar vara en bra person. och hon verkar även vara väldigt snäll och hon är grym på att dansa. vi började prata lite på bilddagboken idag och sen blev det msn ! verkligen en trevlig tjej det där. Nicole sa även på dansen att hon känner igen mig från innan, men ingen av oss kom på vart vi kan ha träffats förut, mysko ! men men, jag hoppas på att lära känna henne bättre :) skulle vara trevligt !


annat; livet leker ! jag vet inte riktigt, september.. som sagt deppmånaden. men jag vet faktiskt inte om det stämmer. vi får se lite längre fram om jag ändrar mig ! men jaja, imorgon ska jag verkligen inte göra någonting, eftersom jag verkligen mår urk ! måste vila upp mig för söndagen , ska till rättvik och gå på moppekurs, och sen på tisdags ska jag dit igen. jag är lite nervös, tänk om jag inte skulle klara det? haha, men då är det väl så. fast det kanske inte är så svårt. jag vet inte jag, det visar sig. kan ju passa på nu att också förlåta om det är några stavfel i texten, jag orkar inte läsa igenom när jag är klar och jag skriver väldigt slarvigt nu. men jag tror ändå inte att det är någon som kommer läsa det här, och om någon nu gör det så orkar personen inte läsa allt :'D haha, för det här är den mest ointressanta bloggen som finns skulle jag tro. puss på det !
hm, jag saknar massa männsikor. varför ska alla bo så jävla långt bort? och så är det några folk som typ aldrig är inne på msn, så kan man inte ens snacka där.. jobbigt :/ mina gävleflicks saknar jag, men jag åker troligtvis dit på höstlovet :') yeey ! hoppas hoppas hoppas.. blir säkert så , om jag har råd och så :) tjobadoo , jag vet inte vad jag ska skriva just nu och jag är astrött.. så det blir nog att sova nu :'D
men vi hörs, puss <3

Kommentarer
Postat av: Alicia

jag orkade läsa allt :D

jag saknar dig med ! hoppas,hoppas du kmr på höstlovet :)

jag älskar dig <3

2008-09-05 @ 23:47:25
URL: http://alvedonspray.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag var bäst, och läste allt! :'''D

2008-09-06 @ 00:07:44
Postat av: Nicole

men stina, du suger :'''D

2008-09-06 @ 12:13:27
URL: http://sajkosliv.blogg.se/
Postat av: Nicole(dansen på estet och individuelle)

Hha jag tycker du också verka vara en jäkligt härlig person:) måste lära känna varandra tkr jag:D:D fett roligt:)

hah har fortfarande inte kommit på vart jag sett dig än men skit samma:P:Phaha

2008-09-06 @ 16:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0