bara lite snabbt

hey sweetie :)
tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg, har ingen ork att skriva mycket just nu !
men stockholm var bra, grönan var bra, min födelsedag var bra :) så vad mer ska jag säga?

idag var det en jätterolig dag i skolan faktiskt, börjar med att vi går till orsanbaden, då vi sätter oss i en ring x') sen ska sara öppna sin lokaflaska och då ba pyser det och stänker lite x) hahaha.. asgravade ! sen sitter vi där och berättar barndomsminnen för varandra.. sen går vi tillbaka till skolan. händer inte så mycket då. lite senare hade vi svenska och sen engelska.. och då hände det grejer ;) sara och jag ägde sönder allihopa :) haha. flumflumflum ! she is a g33k ! mohaha.. våran lärare började snacka om olika friidrottare och så tänkte jag säga en friidrottare och jag ba "ROGER PONTARE" men jag skulle säga Christian Olsson faktiskt x) åh, dumma mig :D jao, sen väntade jag på bussen och åkte hem :) orkar inte skriva allt som hände, haha!
pussssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0