minnen.

ahlå :)
nu ere så här, att idag kollade jag igenom alla teckningar och sånt som jag har gjort och fått från dagis och ettan! man får tårar i ögonen, :') jag saknar det . jag flyttade efter jag slutade ettan, varför? ingenting skulle ju vara som det är nu, om jag skulle ha bott kvar.. varför flyttade vi? fan, hatar det ! om jag skulle få ändra en sak i mitt liv, skulle det vara det.. altlså, jag skulle bott kvar. jag undrar hur mitt liv skulle sett ut då. jag skulle ju inte att dom kompisarna jag har, allt skulle vara anorlunda. jag tror helt seriöst att det skulle vara så mycket bättre.. i alla fall för min del , men nej! nu bor jag i den här jävla hålan. (n) förihelvete , nu är jag sur :'D



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0