1 maj 2008

Hej alla!
jag har inte bloggat på jättelänge, fy på mig :)
men imorgon, 2:a maj.. ska jag ta en internetpaus.. eller datapaus i EN MÅNAD.. till 2:a juni.
jag vet inte om jag kommer klara det.. men ändå :p okej, så här ligger det till i alla fall.
jag pallar ingenting just nu, så jag tänkte skita i typ allt och ta tag i skolan istället.
det jag får göra på datorn är BARA skolarbeten och så klart måste jag ju få lägga in bilder på datorn om minneskorten blir fulla.. annars klara jag mig inte. :p hoho!
jag vet inte vad jag ska skriva nu, nu vet ni ju i alla fall typ vad jag får göra x) haha!
och dom som har mig på bilddagboken får förvänta sig massa bilder när jag kommer tillbaka! jippie. haha stackare.
jag har uppdaterat min fotobilddagbok nu också, med bilder från fotograferingen med Emma och Emelie.. kolla gärna, och lämna en kommentar. http://culliis.bilddagboken.se/
ja.. annars är det bra med mig, typ !
förutom all skit så klart..
nej palla sitta här nu :p
puss på er. <3


btw. Grattis till Thu som fyller 15 år idag :) <3

Kommentarer
Postat av: T'

Tack här igen :D,

2008-05-01 @ 16:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0