28 mars 2008

hej där ute (:
jag är hemma hos Lovisa i Gävle nu :) jag gör inte så mycket just nu, dom andra håller på och flummar massa :) haha.. det här är det bästa lovet på länge kan jag ju lova. nana, så sjukt roligt här! måste hit mer känns det som :) Anna säger hej. haha. juste.. ni vet zac , det är min och anna's schnuttn. =) vi hittade heta bilder på honom, olala!
vi skrek kan jag ju lova. jag hittade massa söt bilder på lollo's dator.. jag kan ju lägga in några! :D



sötnosarna själva =)

nej nu ska jag gå =) nana, puss pårej! <3

Kommentarer
Postat av: Alicia

jag säger bara,herregud, till den första bilden :o
:) älskar dig

2008-03-28 @ 20:43:30
URL: http://alvedonspray.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0