22 mars 2008

hejsan!
ja.. vad ska jag säga? jag har haft en underbar dag idag =) Åkte till kupolen imorse med marit, vi kom ca. 11:50 till kupolen och Cecilia och Richard från Let's Dance skulle börja klockan 12:00 så vi var där ganska perfekt.. fick någorlunda bra platser, Cecilia var grymt söt :) jag har tagit många många bilder, men eftersom jag inte vill att folk ska ta dom så lägger jag bara ut en från varje framträdande.. tyvärr, men litar inte på er ;) mahaha! Här är Richard och Cecilia. Bilderna är inte bäst, men det får duga. =) dom rörde sig så mycket ju x)

image185


Och sen klockan 13:00 efter att man fått autograf och sånt så kom Patrik ut på scenen. han är härlig =) så glad och allt, helt fantastiskt.. här kommer en bild på honom.

image186


och sen då.. klockan 14:00 kom Charlotte Perrelli ut på scen och sjöng =) grymt trevlig tjej.. haha, det var mest folk när hon var där, till Patrik köade vi kanske 1-3 minuter och till Charlotte köade vi ca. 20 minuter.. ojojoj! skillnad? ",
här kommer en bild på henne.

image187


nej nu ska jag ta och sova tror jag.. är hur trött som helst, efter att jag hade varit i Borlänge var det en snabbis hem, sen for vi till mormor och åt middag.. jaja, hur som helst.. GLAD PÅSK PÅ ER :) <3

God natt alla sötisar där ute, love / Nicole

Kommentarer
Postat av: Alicia

fina bilder :)

2008-03-23 @ 21:42:43
URL: http://alvedonspray.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0