19 mars 2008

egentligen borde jag sova.. är sjukt trött, ska upp tidigt imorgon! men jag är så jävla arg på allting just nu, fyfan vad jag hatar svikare. finns det nåt värre? allvarligt, jag blir argare och argare.. men ändå så saknar jag dig. fan ! vad ska jag göra? jag litade på dig.. du svek mig och så blir jag så arg när jag ser folk skriva att dom litar på dig och att du är en ärlig vän och bla bla bla, allt du inte är.. kanske bara för att du inte svikit dom? du sviker inte dom du verkligen älskar. du sa att du älskade mig, men inte fan menade du det.. right? vad är det för fel på mig? varför kan jag inte bli accepterad för den jag är? jag hatar det här. OCH JAG SAKNAR ALICIA SÅ JAG KAN BÖRJA GRÅTA FAN! varför bor vi inte nära varandra? jag behöver ju henne.. jag behöver någon att prata med.. men alla mina vänner (äkta) bor en bit ifrån, träffar aldrig dom typ, så jag har typ ingen att prata med. jag hatar det verkligen! åh.. jag vet inte vad jag ska ta mig till , tänk om jag och Alicia bodde grannar, gick på samma skola och allt sånt, shit vilken dröm! jag kanske inte känner henne så jättebra än.. men jag vet, eller jag känner på mig att jag kan lita på henne, jag har typ så häääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär x 1 000 000 svårt att lita på folk.. det är det svåraste för mig, men hon känns säker. hon är en bra vän.. en sån som alla borde ha. jag har tur, för en gångs skull. tack för allt. <3
fråga mig inte varför jag skrev det här inlägget, jag behövde bara skriva av mig lite.
hej och hå , jag är arg :)

Kommentarer
Postat av: Alicia

aw shit vad snäll du är Nicole , nu blev jag tårögd.
jag saknar dig med en massa , du ska veta att jag tänker på dig och älskar dig !

2008-03-20 @ 10:00:04
URL: http://alvedonspray.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0