12 mars 2008

mhm.. tittade nyss i malin's bilddagbok och hon var i stockholm för ett tag sedan och då träffade hon Pär, alltså fatta avis jag är ;o jag har fortfarande inte träffat honom och det känns liksom helt omöjligt ! har inte hört nåt från han på ett tag heller, låter det konstigt om jag säger att jag saknar honom? även om jag inte har träffat honom eller så? för jag gör verkligen det, fast.. alltså inte på det sättet :| fy va drygt, men när han var med i idol snackade jag med honom typ hela tiden.. nu gör man typ aldrig det längre ! så hilma tråkigt, men jag förstår honom.
7 december 07, glömmer det aldrig ! åh.. jag var helt borta den kvällen, haha x)  .. men inte konstigt, det är inte ofta man svarar "Hallå?" i telefonen och hör "Hej Nicole, det är Pär." fyfan va chockad jag blev :p hahaha.. jag trodde inte ens att det var han först, även fast jag hörde att det var hans röst och allt.. (a) han är bästast i hela världen <3

 hur söt kan man bli? :o <3

image137

kände bara för att skriva av mig lite :$

Kommentarer
Postat av: cilla

aww pär är kanske hur söt som helst

2008-03-12 @ 18:54:04
URL: http://cillaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0