10 mars 2008

tittade nyss på film.. A Cinderella Story med Hilary Duff och Chad Micheal Murray. har ni sett den? om inte.. GÖR DET! jag köpte den för typ en eller två veckor sedan och jag såg den för andra gången idag, jag är en sån som oftast bara kan se en film en gång, men den här alltså, shit. skulle kunna se den en gång till nu på en gång. så söt, och jag tycker inte om Chad så mycket, men nu efter att man sett filmen blir man ju typ kär ;) haha.. nej men alltså, han är ju så fuckin' söt i filmen, och grymt snygg.. har var snyggare för fyra år sen tycker jag x) haha ! den är ju typ inspelad 2004? aja.. den är i alla fall en favorit hos mig.

image119


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0