Sommarlov

jag kan inte fatta, det är sommarlov.. det känns inte alls så!
och gud vad jag grät på skolavslutningen, det var det värsta jag varit med om på riktigt länge..

"fortsätt fotografera, du kommer gå långt." men hallå, jag blev rörd och så började jag gråta sen grät jag tills jag var ensam kvar. det var ju hemskt jobbigt! jag trodde det skulle vara lättare, men fyfan vad jobbigt det var! jag kommer sakna alla så jävla mycket, och så säger dom att man kommer ses. men om dom flyttar värsta långt? nej, det här funkar inte! bajs på alla som flyttar :) jag kan lägga in en bild från skolavslutningen..sen måste jag nog sova, har inte blivigt så mycket sömn dom närmaste nätterna.


det blev kramring :) kommer sakna er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0