Powerpuffpinglor

Vart ska jag börja? dom senaste dagarna har varit dagar jag aldrig kommer glömma.. Imorgon är det skolavslutning :( fy vad tråkigt ! jag kan lägga in bilder och skriva om dom istället :)


Temafest på brandmannen, temat var Grease! det var väl så där.. både roligt och tråkigt ibland.




Avslutningsfest i Tibble.. det var hur roligt som helst! vill gärna göra om den dagen :) på bilden är det jag och Emma <3





Åkerö rock ägde sönder :) Jag, Yngve och Emma är fett kooola.. och vi är powerpuffpinglor :)





Efter Åkerö rock blev det tårta på Emmas golv, Robert, Yngve och Emma på bilden! :) tevligt vare.



jao jao .. imorgon är det då avslutning, vilket jag inte alls ser fram emot.. längre ! fyfan vad jobbigt det kommer bli. men men, hoppas ni alla har det bra. måste sova snart. är jättetrött..
pusspåer <3

Kommentarer
Postat av: Emma

men du är söt plutten, vi ska böla som faen imorron :(

2008-06-12 @ 23:12:54
URL: http://steenback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0