förlåt

jag suger på att blogga just nu, men vafan det är sommar :)
tar nog och lägger ner bloggen, men vet inte säkert än! har inte tid med sånt här egentligen..
imorgon åker jag till v-tuna, på måndag åker jag till åland och är där i en vecka sen några dagar i v-tuna sen hem igen ! hemma om ca. två veckor..
just nu mår jag väl kanske inte bäst, gosh! avskyr kärlek :)
nej nu vill jag inte prata mer om det..
nu sitter jag här och gråter efter att jag läst det som Alicia skrev till mig. hon är för söt ! <3
alltså, jag är sjukt trött -.- usch ! måste sova snart, och packa klart :)
natti <3

Kommentarer
Postat av: Alicia

DU ÄR SÖT ! <3

gosh, i miss u !! <3

2008-07-12 @ 22:10:11
URL: http://alvedonspray.blogg.se/
Postat av: Elin

Gud vilken fin blogg=) Undrar om du skulle kunna hjälpa mig att få min lika fin?=)

2008-07-14 @ 12:25:40
URL: http://elinlundblad.blogg.se/
Postat av: rompan

hej syster sajko sitter här och läser vad du håller på med, Själv är jag och A ute på böljan den blå. I går åskade det så vi gick in till Nortälje har varit hos morfar hat bra

mvh storebror ;0) Ann

2008-08-01 @ 09:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0