7 juni 2008

jaha.. hey :)
Idag är det varmt ute.. fast det är inte lika varmt som det var igår, ganska skönt faktiskt, det blåser lite! jag väntar på mamma som duschar just nu, vi ska till Fornby för jag tänkte gå upp i byn lite och fota! och sen vet jag inte riktigt vad som händer, kanske ska fota nåt mer :) nana.. jag kan ju inte bara sitta inne här hela dagen och dega ;)
här är en bild som jag tog för några dagar sedan:



vi är lediga på måndag.. grymt härligt :) sen är det bara fyra dagar kvar i skolan, på måndag-kväll är det temafest på brandmannen, det är grease som tema.. usch men okej. :p på tisdag är det städ&mysdag i skolan och på kvällen är det skolavslutningsfest i Tibble, sen på onsdag är det Åkerö-rock, på torsdag är det utedag och på fredag är det skolavslutning.. :) trevligt trevligt..det har gått så fort, jag går ut nian redan? det kan inte vara sant.. haha. men men, nu ska jag kila. vi hörs ! pusshej <3

ps. ikväll kanske det kommer en ny design på bloggen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0