22 januari 2008

GRATTIS TILL VÄRLDENS UNDERBARASTE MALIN ! <3
Vet du hur mycket du betyder för mig? vet du hur mycket jag älskar dig? Vet du hur glad jag är att jag har dig? Vet du om att du är helt underbar? Jag kan inte beskriva med ord hur mycket du betyder, jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar dig, jag kan inte beskriva med ord hur glad jag är att jag har dig, du är en av dom absolut bästa som finns, jag tänker aldrig släppa taget om dig, och om du släpper taget om mig så får jag ta den smällen, jag kan inte bestämma vad du gör, men jag kommer alltid finnas här för dig, jag lovar dig att du kan prata med mig om det är nåt, du kan lita på mig, du vet hur det är, ingen är som dig, du är speciell, jag älskar dig för den du är, hoppas du vet om det, du är bra.. verkligen, du är en äkta vän som man bara vill vara med för alltid, jag har sjukt många underbara minnen med dig, det går inte att beskriva med ord, jag har fått dela flera år av mitt liv med just dig, och jag är överlycklig över det, över att jag har fått lära känna dig, du har en jättestor plats i mitt hjärta, och den platsen kommer aldrig någon annan att få, den är och förblir din, och jag menar det verkligen, tack för allt du har gjort för mig, det betyder mycket att du ställer upp för mig när jag har det jobbigt, ingen absolut ingen är så jävla bra som dig, jag hoppas våran vänskap varar länge, kanske för alltid? hoppas du får en underbar fortsatt födelsedag älskling, jag älskar dig obeskrivligt mycket !!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

image13

Kommentarer
Postat av: malin

jag älskar dig så jävla mycket

2008-01-22 @ 20:07:15
URL: http://malinlarsjos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0