20 januari 2008

alltså fyfaaaaaan! det blev ju inte alls som tänkt, mitt hår är en katafuckingstrof!! jag brukar ha brun/svart färg och blir nöjd med det, lagomt mörkt.. men den här gången hade jag mörkbrun.. och det är MÖRKARE! fan, det ser ut som hej kom och hjälp mig ;/ vill inte visa mig så här.. och så ska jag till stockholm på torsdag liksom! skit skit skit, jag är verkligen missnöjd! och när jag tänker efter så passar jag inte i så jag klippte mig heller :/ allt går fel nu! ingenting är som det ska.. + att det känns som att jag håller på att förlora allt! vad händer?
jaja, jag bjuder i alla fall på en liten bild! syns knappt, ser värre ut på riktigt!

image10

Kommentarer
Postat av: Alicia

men gumman ! du fick ju JÄTTE fint hår !
jag vill oxå ha sånt :o

2008-01-20 @ 18:28:27
URL: http://alvedonspray.blogg.se
Postat av: Lisa

Du blev jätte fin i håret :)

2008-01-21 @ 08:13:35
Postat av: Nicole

svar till lisa; tack så mycket :)

2008-01-21 @ 15:54:34
URL: http://sajkosliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0