19 januari 2008

hey sötisar!
hoppas allt är bra med er, jag hann inte skriva något igår.. sorry!
kollade nyss på danny och malin när dom dansade, det gick väl bra med hans fot? han var grym!
nej nu ska jag berätta lite kort om min dag igår!
det började med skolan, inte helt vanlig dag,, för efter lunch så skulle vi i dokumentationsgruppen för Polen/Tyskland resan fixa lite med det, det tog väl ca. 3 timmar! vi hade gjort ett jättebra bildspel på movie maker på en dator i skolan, men det gick ju inte att spara!! seeegt.. så igår fick vi göra om hela på emmas dator som hon hade med sig! skönt att det är klart nu i alla fall, bara att träna in det man ska säga nu :)
och efter skolan gick jag in med emelie till leksand för jag skulle klippa mig och hon skulle köpa lite grejs..
och när jag skulle ta ut pengar så fick dom inte, så jag gick in på banken och frågade vad som hänt typ, och gubben sa att inga pengar hade dragits och att jag skulle försöka igen, men inte funkade det! så jag gick till en annan bankomat och försökte.. då stod det "gilltighets tiden för kortet är slut" :s jag fattar ingenting, så jag ringde mamma och hon ringde till min frisör Sandra och frågade om det var okej om vi kom med pengar ikväll istället.. och det var det! så allt löste sig till slut och nu har jag äntligen klippt mig.. tunnade ut håret väldigt mycket, jag gillar det.. så snelugg, njaa.. vet inte om det blev så bra, men jag kan i alla fall ta den åt sidan! och så toppade jag typ 3 cm och klippte mer uppklippt.. det blev okej! inte så tokigt :) och nu längtar jag verkligen till tisdag när jag får bort min tandställning också :)
jaja, efter jag hade klippt mig väntade jag ett tag på pappa, tog en promenad i leksand och sen när han kom åkte vi hem och gjorde oss i ordning.. sen åkte vi till Tällberg och åt middag, vi var där väldigt länge, och jag var jättetrött.. så det blev sängen för mig på en gång när vi kom hem vid 12, därför hann jag inte skriva något!
ja, detta hände då igår :) och idag ska emma komma hit, vi ska till gymmet och kolla lite, vi har tänkt att börja gymma! kommer bli roligt tror jag :) alltid roligt att testa nåt nytt ;) haha, men jag tror inte att jag ska gymma nåt för jag börjar bli sjuk!! vill verkligen inte bli sjukare till rockbjörnen! men men, får ta det lugnt :)
nej nu ska jag gå! ha en bra dag / Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0