17 januari 2008

shobre :)
sitter och beskär massa bilder just nu.. seeegt!
Idag är jag faktiskt jätteglad! hm.. jag vet inte varför, eller kan ju vara för att alla roliga saker börjar närma sig och det är fredag imorgon!! så skönt, och jag ska klippa mig :) har verkligen väntat på att klippa mig och äntligen ska jag det.. funderar på snelugg (men inte för kort) och så ska jag tunna ut håret och klippa mer uppklippt.. men jag vet inte än om det blir så.. men typ ! :)
och efter det måste jag vänta typ en timme på pappa, eftersom det inte går någon buss hem, hinner bara hem och fixa mig lite för sen ska jag åka på middag.. vi är bjudna av några vi känner. kommer nog bli trevligt! men missar ju Let´s Dance, fast spelar nog in det så jag kan titta på det när jag kommer hem!
juste, eftersom jag går i nian och bara har en termin kvar så ska vi fixa såna här klasströjor (vet inte vad det heter) så idag har vi bestämt vad det ska vara för tryck på dom.. ska typ stå (om jag inte minns helt fel) "Fem IG är fler än fyra MVG" och så är det en elefant på den, så som i det där programmet "fem fyror är fler än fyra elefanter".. kommer nog vara snygga! haha.. jag diggar trycket i alla fall :) jaja, nu ska jag fortsätta beskära bilder.
ha en underbar kväll sötisar! LOVE / Nicole

Kommentarer
Postat av: mingla

Vet du hur man gör profilbilden större? Hade behövt lite hjälp med det liksom :). bra blogg du har förresten.

2008-01-17 @ 20:48:47
URL: http://fuckmingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0