9 januari 2008

god morgon eller bara hej :)
jag vaknade typ nyss, har inte hunnit göra så mycket än dåra! idag var det tänkt att jag skulle baka en grejs, (vet inte vad det heter) man ska ha sex ägg, vi hade då bara ett ägg hemma ! så när mamma har vaknat ska jag säga det till henne så får hon antingen gå till grannen eller åka och köpa :) alltså hon har jobbat natt, det är därför hon sover x) annars är det bara jag som sover länge i min familj! ehm (a) hm.. hon kanske är vaken nu ! jag hör nåt, men jag vet inte, får gå och titta !
och juste, jag kanske har sagt det här. men så fall får ni höra det igen! Om det är någon som vill ha hjälp med bloggdesign så kontakta mig, jag hälper mer än gärna till :)
det jag behöver veta om jag ska hjälpa till är;
färger på text och bakgrund.
bilder till headern
text på headern
och så får ni ändra erat lösen på bloggen så jag kan gå in och fixa den,
och ja ni kan lita på mig , jag typ byter inte lösen eller nåt. så att ni vet.
tack för mig, och kommentera eller nåt på bloggen om ni vill ha design så får ni min msn! :)
puss&kram / Nicole

Kommentarer
Postat av: Emma

Vill du göra en ny åt mej ? :)

2008-02-09 @ 18:53:45
URL: http://xsnuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0