6 februari 2008

haaaaalloj! :)
sitter här och jobbar lite engelska.. fett segt ! jag letar fakta efter William Shakespeare.. hittar typ inget roligt fakta och ingen bra sida att leta på heller för den delen! har du något tips på någon bra sida? den ska vara inlämnad på fredag (?) tror jag, och hoppas ! för då tror jag att jag är klar. har inte hänt så mycket idag, skolan så klart och sen när jag kom hem började jag fixa med mitt rum , plockat ur massa grejs och sånt.. ska byta rum så har flyttat upp sängen idag så ikväll ska jag sova där, men det dröjer lite innan vi ska börja göra om rummet eftersom vi håller på med hallen så den ska bli klar först! :) men som småning om så hoppas jag på att ha ett rum jag trivs i.
nej nu måste jag leta lite fakta !
pusshejs / Nicole


Min framsida till Shakespeare;

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0