5 februari 2008

hey!
jahaja, då var redovisningen på stormötet klart.. gick ganska bra, var ju inte toppen! men det var ju första gången.
Nicole - jag är jättenervös.
Tobbe - men tänk att alla är nakna så går det bättre.
(lite senare när allt folk är där)
Nicole - jag är jättenervös och dom är INTE nakna :|

det var faktiskt roligare när man hörde det där :p sen efter allt när vi skulle gå till bilarna
Nicole - föräldrarmötet är på onsdag
Emma - Den 13:e va?
Nicole - ja! Vilket datum?
haha, ibland är jag lite.. ehm, seg :) men whatever.. skoldagen var helt toppen idag! jag hade massor med energi och allt var på topp.. på SO:n har vi en ny "lärare" som typ utbildar sig till SO lärare.. eller nåt sånt va det :) Hon är riktigt trevlig och söt! mitt första intryck på henne var typ "hon är nog jättesnäll" och jag tror jag har rätt :) aah , i alla fall! var hemma hos Klara på hålen, mycket trevligt! och så hilma mysigt hus, jepp! :) men nu har jag bara mega ont i huvudet :| lite jobbigt, men men :) hoppas ni har haft en bra dag !
Love / Sajko!

tema; glädje
dagens bild:

image29

Ron Pope!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0