3 februari 2008

hej alla sötisar där ute :)
idag ska emma komma hit och plugga lite SO, hm.. jag kan ingenting!
ska snart stänga av datorn och plugga lite innan hon kommer.
jag skulle egentligen bara lägga in Alicias nya låtar jag fick igår på min mp3 och mobil,
men jag fastnar ju här -.- så klart! myspace och bilddabokens fel (a)
och det snöar sjukt mycket ute :o men men, kan ju vara roligt om det blir någon fin dag ska jag ge mig ut och fota :)
åååh, hey nu blev jag överlycklig!
Kolla vad det stod på SVT / andra avenyn!

"Nu är det klart - SVT:s långserie Andra Avenyn kommer att synas i rutan även nästa säsong. Ytterligare 105 avsnitt ska produceras för att sändas efter sommaruppehållet"
105 avsnitt till !!!! :D fett ju, yeey !
Någon som ska se på andra avenyn ikväll?
image28



Puss och kram salamidam!


Kommentarer
Postat av: Alicia

men hey söt !
ha en bra dag !

2008-02-03 @ 16:16:42
URL: http://alvedonspray.blogg.se
Postat av: alexandra

Yeah vad bra :D:D

2008-02-04 @ 16:21:12
URL: http://ilovebarbie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0