23 februari 2008

hej å hå!
min uppdatering på bloggen har inte varit den bästa på sista tiden! fy på mig. men nu har jag tid att skriva lite, nu har vi äntligen lov :) så skönt, är så trött på skolan! imorgon kommer mina kusiner.. drygare kan det inte bli (; snäll jag är. och jag vet inte, men kanske kanske kanske har jag sån tur att jag får åka till Lollo .. saknar ju henne grymt mycket :o  och det blir ju ett stort + att om jag åker så får jag ju komma bort ifrån den här lilla byhålan.. jag hatar den :) siljansnäs, haha ! usch. nej nu ska jag sluta mobbas.. idag har jag fotat lite. blev inga bra bilder, men sak samma! 

här är några bilder ifrån några dagar tillbaka;



Nej nu ska jag dra! orka sitta här :) pusssssss&Kraaaaaaam <3

//
image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0