2 februari 2008

hallå hallå :)
jag tänkte bara skriva ett snabbt inlägg,
jag håller på att plugga SO.. går ganska bra,
måste bara lära in mig det mesta nu.. sen funkar allt som det ska ;)
ähm.. kanske inte, men whatever !
vi har i alla fall fått nya grannar nu (igen)
jag fattar inte ens hur folk kan flytta hit..
fick nyss nya grannar och nu igen, har typ bara gått en månad ;o
jag hatar s-näs så fattar verkligen inte hur folk vill bo här.
det är ganska sjukt, men folk är inte så smarta ibland :)
speciellt inte mamma och pappa, eller jo mamma..
för hon vill flytta tillbaka till stockholm, men det är så jävla dyrt.
jag är arg på det, x)
jag sitter och lyssnar på "a drop in the ocean" med ron pope (den jag la in igår)
hittade honom på myspace. *överlycklig* och han hade låten där så jag la in den på min myspace profil..
och ni får gärna bli kompis med mig där :) http://www.myspace.com/crazynikkii
jaja, nu måste jag nog fortsätta plugga så jag får in nåt i min sega hjärna ;D
vi hörs, ciaaaaoo <3 / Nicole.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0