19 februari 2008

sho :]
förlåt för den sega uppdateringen ! men har väldigt mycket att göra just nu, mycket med skolan och så. Idag har det varit en lugnt dag i skolan men har haft ont i huvudet till och från.. inte roligt, jag tror att min moster kommer hit snart.. inte säker, men hon ska kolla på min dator i fall hon kan fixa mitt trådlösa bredband! så då får jag träffa mina små småttekusiner igen :) dom är typ 1 ½ månad nu tror jag, så söta :) ska se om jag får några fina bilder på dom också.. kanske kommer ut i bloggen om jag blir nöjd med något kort (; nej jag har prov i HK på torsdag så nu måste jag plugga ! usch..
mycket massa kärlek / Nikkii

Kommentarer
Postat av: Alicia

jag kommer ihåg när vi chattade och då hade du typ skämtat med idn mamma om att tvillingarna skulle komma vid tio och då kom dom typ fem över lr nåt :p
puss & kram (=

2008-02-20 @ 14:42:01
URL: http://alvedonspray.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0