14 februari 2008

hey sötisar.
idag har skolan var i Granberget och åkt slalom/pulka/snowboard dåra.. och Marit har tagit några kort, jag med ! men jag vet inte när jag har fått internet på min dator så jag vet inte när dom kommer in på bloggen. har även filmat. det var då meningen att jag och marit skulle åka pulka, men fyfan va tråkigt det var x) jag försökte tvinga henne att åka slalom, men icke det.. så jag fick åka med andrea, lisa, denise och tove istället :) så dagen var helt okej ändå! men imorgon är det vanlig skoldag -.- men sen du, då blir det Djura i think :) malin and paula! yeey , nice nice nice (a) jaja.. nu ska jag hitta på något !
ha en bra alla hjärtans dag!
/ Nicole

image41

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en trevlig alla hjärtans dag! :)

2008-02-14 @ 15:43:57
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: Jonna

ha en bra dag!♥

2008-02-14 @ 15:47:37
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Alicia

ha en bra dag själv ! :)

2008-02-14 @ 19:01:39
URL: http://alvedonspray.blogg.se
Postat av: Lisa

Heej :)
Jag fick tips från en tjej som heter Alexandra att du gillar att göra såna där header till bloggen, och jag undrar om du kanske ville göra en till mig? :)
Du kanske skule kunna adda mig på msn ([email protected]) och så kan jag skicka bilder som du kan liksom fixa?
skulle verkligen uppskatta det :D
Skulle varit jättesnällt :)
Du kan också kontakta mig på samma adress om det är något du undrar :)
Ha det så bra! / Lisa

2008-02-16 @ 01:13:32
Postat av: Den allsmäktige (Denise alltså, såklart)

Ha ha hah!
jag står med i din blogg x]
yess..!

2008-02-27 @ 06:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0