13 februari 2008

hahaha, bara för att jag skrev att jag inte hade fått svar av pär på länge idag.. så fick jag så klart ett idag :') mihihi (a) redovisningen gick väl helt okej.. kunde mer utantill den här gången, så det var ju skönt! imorgon ska vi till Granberget på utedags grej.. jag ska ju då åka pulka, (; men jag tror jag ska fota mest :) tänkte ta med min kamera och ta lite bilder, nanana ! i helgen dåra, blir det av ! jag ska till Malin :) paula kommer också, så det blir trevligt. och vi ska ha läst ut en bok tills den 18:e och jag har typ 300 sidor kvar ;o tänkte gå och lägga mig halv tio, men vafan alla i skolan idag sa att programmet Klass 9A var så bra, så jag var tvungen att se på det på svt.se och det var faktikt bra.. vilken matte-lärare alltså, fett härlig :) grek också.. STORT plus ! Grekland is the shit , yeah (; jaja.. nu måste jag nog stänga av datorn och läsa lite ! ha det sweet ..
ciaaooo / sajko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0