13 februari 2008

heeeeeeeeeello :)
idag gick skoldagen inte alls lika fort som igår ! typsikt.. jag hatar skolan just nu, vill bara ha sommarlov ! och sen börja gymnasiet, skulle inte sitta helt fel om det blev sommar om en vecka :) ikväll är det föräldrarmöte, och det betyder redovisning för min del ! uaaaah ! riktigt segt, ska tillbringa min kväll i en skolmatsal -.- ahja, kunde varit värre :) jahapp.. vad händer i era liv då? mitt liv är riktigt jävla segt och tråkigt , och jag hatar det ! gör det bättre åt mig? mja.. pär har inte svarat mig på ett tag nu och han är typ aldig inne på msn? men nu jävlar börjar det hända grejor ! i'm so happy . och min engelska suger, så därför skriver jag på svenska (;
nu ska jag gå min väg !
vi hörs&ses kanske :)
Kärlek / NICOLE

dagens snygg-bild, Mattias !

image40

Kommentarer
Postat av: Alicia

värsta puss mun han har :D

2008-02-15 @ 21:43:00
URL: http://alvedonspray.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0