12 februari 2008

hejsan svejsan!
idag gick dagen väldigt fort, jag är riktigt trött. somnade till vid sex någon gång, och vaknade när mamma ropade att det var mat.. hm.. hittade min gamla dagbok nyss och började läsa igenom den, haha.. står ju inte alls Pär Stenhammar på varje sida (; nanan (a) imorgon är det redovisning på föräldrarmötet ! uscha, jag hatar sånt.. men vafan, dom tyckte att det var bra sist vi redovisade så det går väl bra den här gången också :) hoppas jag! amanda, madde och tobias är inte med imorgon, utan det blir carro, lisa och amanda istället. blir nog lika bra ändå (; ehm.. jag var inte riktigt vad jag ska skriva.. på torsdag är det alla hjärtans dag, ska ni ge något till någon? jag skulle bra gärna vilja skicka ett kort till Pär, men jag vågar inte x) haha.. eller så till killen jag gillar, men jag vågar inte ! hey, jag är en fegis.. i know :) hahahaha.. idag på svensk/engelskan så lyssnade vi på värsta roliga låten xD jag och Marit satt och asgarvade hela tiden, och alla andra var typ tysta (a) men vafan, den var rolig. jag kommer inte ihåg vad den heter, får kolla sen! eller höra med marit.. får se. tänkte om den kanske finns på youtube? jaja, nu ska jag kika lite på bilddagboken. pusshej / sajko

Kommentarer
Postat av: Alicia

you are duktig på att blogga ! =)

2008-02-12 @ 20:50:21
URL: http://alvedonspray.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0