två dagar kvar

hellu :)
jag sitter och pratar med marit i telefonen, två dagar kvar till skolan börjar ! på min namnsdag, 25 augusti. taha, kommer bli kul, eller ja det får vi väl se. nu har jag slutat pratat med marit, så nu ska jag få slut på det här inlägget också. idag har jag kollat lite på OS, hjälpt pappa i trädgården och sovit . slappdag ! skönt , men tråkigt iofs :p händer verkligen ingenting här, haha. inget socialt folk, alla är borta eller så jobbar dom. kul , verkligen. men sen när skolan drar igång igen så får man i alla fall något att göra, det är skönt. bara det inte blir för mycket läxor (a) sitter här och lyssnar på adam tensta, kungen själv :) men ska snart dra mig . försöka hitta på något ! igår, natt, pratade jag med lollo i telefonen i 2 ½ timme, och så ringde det någon kille samtidigt, så försökte prata med båda, men gick inte så bra. för jag hörde verkligen ingenting x) men aja.. imorgon ska jag nog träffa marit , när hon kommit hem eller nåt. blir väl mest bara att prata och göra ingenting :) men men , haha. ska kila nu, puss ! take care.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0