the voice

hejsan !
just nu är jag hemma hos sofia. vi ska på the voice ikväll. hoppas på att det kommer bli bra, bättre än förra året. men det tror jag i alla fall :) felix ska med, och sen kanske vi träffar någon där. vem vet ! klockan börjar bli mycket, vi ska åka om ungefär en timme. måste hinna fixa mig lite, käka och ja. det är typ det. imorgon åker jag hem igen :/ tyvärr.. men om två veckor är jag i stockholm igen, fast då är jag här för att fira min födelsedag på grönan ! den 30 augusti, alla som vill får komma. marit, emelie, sandra, lollo, anna, elin, emelie, alicia, bea, emma, malin, sofia, felix, simon ? ja det är dom som jag vet KANSKE ska med. hoppas att dom kan :) jag vill verkligen att det ska bli lyckat. nu gjorde AIK måååål ! :) yes ! dom möter sundsvall.. nu står det 1-1. hoppas på att AIK vinner nurå. nej men nu ska jag kila.. puss på er :)

bara för att sofia är så stolt över den här bilden, så lägger jag ut den. även fast jag inte har frågat (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0