26/8-08

hej folket !
idag var det då andra dagen på media. jag trivs väldigt bra ! folket där är trevliga, tror det här kommer bli bra ! idag hade vi grupptävlingar , jag fick vara med felix, sandra och victor. vi vann ! deni. :) efter skolan satt jag och marit i biblioteket ett tag vid datorerna , sen åkte hon hem, jag gick in i leksand och väntade på malin ! vi gick till siljan och fikade, sen klippte jag mig. så nu är det gjort , och jag är glad över att hon inte klippte så mycket på längden ! skönt. på fredag fyller jag år ! då åker jag till stockholm . yes ! imorgon kommer mormor, bernt och min moster och firar mig typ . :) hoppas ni har det toppen ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0