12 augusti 08

hejhopp ! tänkte ta och skriva lite vad som har hänt sen jag skrev sist .
jag börjar från den 10, då var det ju personalfest som jag sa i tidigare inlägg. emma kom och hämtade mig, sen åkte vi till nicolina och hämtade henne. vi klarade inte riktigt av att åka upp för backen till hotellet på moppen, alla tre. haha ! men till slut kom vi allt upp :) vi åt middag , snacks , pratade , badade , eller ja i alla fall dom som ville :) och det var trevligt. kom hem vid ett på natten och var dötrött.. somnade på en gång när jag la mig ! skönt. dagen efter, alltså den 11, väckte mamma mig för att vi skulle åka till falun ! så efter ett tag kom vi iväg. åkte först till öb för att kolla , sen till plantagen (stavning?) och sen åkte vi till stan och kollade runt lite. jag hittade ett par jeans och en t-shirt. fast nu är jeansen sönder. berättar mer om det snart. ja i alla fall, vi gick runt där ett tag, trevligt vare :) hittade dock inte allt jag sökte. men får åka iväg någon annan gång och kika ! när jag kom hem fixade jag mig lite, sen bar det av till marit. var där ett tag sen cyklade jag hem till mig, marit åkte med.. fast på moppen ! vi hämtade min hjälm och så. sen åkte vi till Olsnäs.. fast precis när vi var framme så vurpade vi ! ;o ja, det var då mina byxor gick sönder.. fast inte så mycket, så hoppas det ser bra ut ändå x) måste tvätta dom och kolla, för dom är jätteleriga ! jag gjorde illa foten, benet och hakan.. men det gick rätt bra i alla fall, som tur är ! bara det att vi fattade verkligen ingenting. och nu kommer jag inte ihåg någonting typ, det jag kommer ihåg är att vi föll åt höger och att jag såg min sko ligga typ fem meter bort. sen kommer jag inte ihåg mer ! sjukt. eller jo, jag stod där och skrattade, det kommer jag ihåg. kunde fan inte sluta skratta x) marit bara stod där och trodde att det var en dröm. men vi åkte hem igen och bytte om, sen åkte vi tillbaka och träffade gustav och petter.. åkte hem vid tre någon gång. fan vad trött man var ! och är. haha. idag ska jag nog vara med marit, och kanske gustav ! och nu måste jag verkligen städa mitt rum. sofia kommer ju imorgon :D <3



personalfesten




mina nya kläder, (ursäkta dålig bild)




lyckat alltså !




puss på er, ha det toppen :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0