08-08-08

shit, jag är typ övermätt ! åt nyss mat, det var gott. :) men skulle nog inte ha ätit så mycket, taha !
nu skulle jag inte ha något emot att vara i stockholm, men men ! stockholmarnas dag ju förfan ! haha. saknar stockholm väldigt mycket, jag har funderat över hur det egentligen skulle varit om jag bodde kvar där. skulle inte haft samma kompisar jag har idag , skulle nog inte vara den jag är. det är sjukt att det kan förändras så mycket för att man flyttar, eller hur? egentligen skulle jag vilja bo kvar där , men egentligen inte.. eller jo, men då skulle det som hänt inte ha hänt, det bra dåra alltså.. men ändå, äsch.. jag vet fan inte, men jag vill i alla fall flytta dit nu igen, men tre år ska jag väl klara ! hoppas på det bästa..
nu ska jag ner och äta lite paj ! ses&hörs sötisar. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0