MP1 är bäst

måste bara säga att min klass äger allt och alla, MP1 är helt totalt bäst :)
och hej förresten :) hoppas allt är bra med er, jag fryser.. kom precis hem från kiosken. jag åkte moppe så det blev lite kallt, utan jacka och vantar.. men jag får skylla mig själv som är så lat att jag inte orkar ta på mig det när jag har det med mig :') haha! men men, i alla fall så har jag tagit moppekort nu och klarade provet, var då bäst av alla ;) mohaha. men jag har levt ett år längre än dom andra x'D jag är sen ute att ta kort, men nu är det gjort. jag trodde verkligen inte att det skulle gå så bra som det gick. nu måste jag bara vänta på kortet, eller beviset eller vafan man säger.. så får jag ut och åka ! perfekt på torsdagar och fredagar när jag slutar 12.10 och 11.45.. och bussen går inte förens 12.50 och då är jag hemma ett.. om jag då tar moppen är jag hemma kvart över ett - halv ett :) det är nice! nu gör jag verkligen ingenting, finns ingenting att göra här och jag har ingenting att ta kort på , vill verkligen fota. men jaja, imorgon har jag dans och mediekommunikation sen är det helg! den här veckan har gått fort.
hoppas ni får en toppen fortsatt dag. puss & kärlek, från sajko :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0