aj aj aj

hej och hå !
jag har haft mitt moppekort i sex dagar nu, och i förrgår (alltså när jag hade haft det i fyra dagar) vurpade jag, haha fyfan vad bra jag är. jag haltar typ nu, har skrapat upp foten eller vad man ska säga, och fått lite småsår på knät. men det är lugnt, förutom alla blickar i skolan :') det är inte så chill ! men whatever, får skylla mig själv. jahaja, jag orkar verkligen inte skriva vad som har hänt sen jag bloggade sist om livet dåra.. men igår hade vi foto i skolan, jag var med sarilara så klart och nu har vi tagit hem bilderna , så kan ju lägga in en eller två här på bloggen.. annars finns det mer på min bilddagbok. just ask me , så får du veta vad jag heter. håller på att komma på ett nytt namn, men det går inte bra! något förslag? imorgon är det chill i skolan, dans (som jag tyvärr inte kan vara med på) , datakunskap och sen ljud. ser fram emot det, jag och sara ska ha mjukisar imorgon. SKÖÖNT ! har inte haft det än, blir första dagen med mjukisar :'''D nej, snart blire tv. nu blir det en skön dusch ! puss på er <3




SAJKO

<3

PUCKÅ


Kommentarer
Postat av: Ma

Sv: Inga problem, det var kul å snacka med dej :) <3

2008-09-24 @ 17:26:12
URL: http://beyondborders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0