NicolePower

aaallåha :')
skolan går bra, men inte imorgon.. för jag har prov i engelska, och jag kan inte ett skit. suger på engelska. men nu lämnar vi det ämnet. skolan idag var bra, fick träffa Nicole :') inte mig själv alltså, utan den andra Nicole ! den finaste Nicole. <3 dansen gick väl inte så bra kanske, men Nicole stöttade mig liksom , tack . i måndags hade vi foto , jag och sara gick ut och fotade nästan klart till en uppgift vi har fått. några bilder finns på Niicole-K.bilddagboken.se har bytt namn idag, ville inte heta Sajko med två o. och det är upptaget med ett -.- ska väl kanske byta namn om jag kommer på nåt bättre. får se =) japp japp. nej nu måste jag plugga. pusssss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0