tidsfördriv.

sholu.
jag har jättetråkigt, så då kan jag ju alltid skriva lite blogg :) just nu händer det inte så mycket i mitt liv , det är liksom bara den där jävla skitskolan som finns just nu. pallar fan inte med det. om det inte var för underbara sara skulle jag fan aldrig gå till skolan.
idag har jag städat mitt rum , men blev inte helt klar så ska fortsätta imorgon.. och så måste jag plugga! vi har haft massmedieprov och jag var sjuk då, så fick det som hemprov istället. rätt chill, för jag skulle fått IG annars ;> var inte många som blev godkända.
ehm, vafan ska jag skriva. jag har verkligen tappat allt för blogg och sånt där. bla bla bla, snart äre jul :] kanonkul (y) jag vill ha snö, fin snö.. så man kan fota lite. jag vet inte riktigt, men har inte haft lust att fota på jättelänge nu. kan bero på att jag inte vet vad jag ska fota.. eller så håller jag på att tappa intresset, men det tvivlar jag på . älskar ju verkligen att fota ! men jag har tappat bort min jävla laddare -.- har letat igenom rummet tre gånger, den finns ju fan ingenstans. det suger. (n)
ahmen , ska nog slagga nu fan ;*
pusssis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0