Svinsti(N)a Janzon

sholululululu :')
Jag sitter inne i mediehuset med Stina nu! har precis slutat, väntar på bussen. Sandra som går i tvåan var nyss här och skrämde upp Stina lite ;o ohoj ! haha :'D nu vill inte stina gå till skolan mer, hon tänker kissa på sig och hoppa ned i akvariet som vi har hör inne på media. :) det låter jättebra (y) i alla fall, så har jag bytt namn på bilddagbokn, heter pappershink.bilddagboken.se :) KANON! men det är nog bara tillfälligt.
god jul !
min buss går om 20 minuter, och jag hatar bussar.. för dom är så jävla cpiga! nu ska jag inte skriva merrrrrrr ;*
PUSSSSSS NÖRD UTAN X! <3


Kommentarer
Postat av: Stina

Du kan vara en svinstia :<

Och sluta ljuga xD

2008-11-12 @ 21:42:02
Postat av: Nicole

neje , mitt namn passar verkligen inte in :'D

jag ljuger aldrig när jag talara sanning bruden ;]

2008-11-12 @ 22:51:13
URL: http://sajkosliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0