24 mars 2008

hur härlig är inte den här låten? :)



jaha.. jag är dålig på att uppdatera, men hur kul är det när typ ingen läser? :) haha.. i alla fall igår var jag med malin, vi tog lite kort.. gjorde mat, mums vare =) idag har jag verkligen inte gjort någonting, är inte helt pigg.. jag har funderat.. mamma och pappa ska till IKEA i Gävle snart, kanske lördag eller söndag? och eftersom att jag ändå skulle med då, så kan jag ju lika gärna åka lite tidigare så jag hinner umgås med lite vänner där =) om jag bara hittar någonstans att bo så kan jag åka på torsdag kanske, jag vet inte :) men det skulle vara skoj, för jag saknar alla där så mycket, och så ska jag ju fota Alicia (a) nanana! eller jag vill i alla fall :D mohaha. och en grej till, låten som jag la in här över.. är det någon som har den eller kan få tag i den? (a) jag vill ha den.. Tom Jones - It's not unusual heter den :) snälla ? (a) hm.. nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, men här kommer i alla fall några bilder från igår =) hejs så länge.



image191

Kommentarer
Postat av: Vanadesse ~ Designing Everyday Life

Tack såjättemkt

Gud vad gott det ser ut på bilden. Blev riktigt hungrig nu!

Ha en bra dag!
Kramar V.

2008-03-24 @ 15:22:05
URL: http://designingeverydaylife.blogg.se
Postat av: Alicia

duu :P
jag har spelat in den låten, haha.
men jag sjunger falskt.. synd nog :p
det är mest en bevis låt för mina kompisar som inte trode att det var jag.. haha.

2008-03-24 @ 17:37:46
URL: http://alvedonspray.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0