21 mars 2008



gjorde ett test :p haha! jag avskyr att läsa.

jaha.. imorgon ska jag till Borlänge med Marit. Richard Herrey och Cecilia Edling från Let´s dance, Patrik Isaksson, Charlotte Perrelli och Alexander Schöld kommer dit, men Alexander uppträder 15:00 och bussen går 15:20 så vi hinner inte se honom :/ han som man mest vill se ju.. jaja, gillar ingen av dom speciellt mycket, men roligt att ta kort (a) nana.. har laddat kameran, nu ska jag bara ta fram mitt autografblock.. men jag vet inte vart det är :/ haha.. fan då. ikväll är det let's dance, och jag ville dit.. men bor så långt bort -.- hm.. hatar det ju, tänk om man bodde kvar i sthlm, undra hur mitt liv skulle se ut då :p jag vet, har konstiga tankar.. nej nu ska jag looka lite på tv och försöka hitta mitt autografblock =)
ha en bra kväll. kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0