20 mars 2008

Heeeeey :)
äntligen looov. ! idag har det varit en lugn dag i skolan, på hemkunskapen gjorde vi påskmat och sen dukade vi ett långbord så vi satt tillsammans allihopa och åt :) det var mysigt! hm.. och så slapp vi elevensval.. puh va skönt! jag skulle vara med marit efter skolan och hon hade ett prov att göra så hon kom hem en timme senare än mig, men jag åkte till mormor och träffade kusinerna och var där tills bussen kom förbi så åkte jag och marit hem till henne :) vi fotade lite och så, hon har nyss fått en ny kamera. ja, jag hade med min kamera till skolan också och tog lite bilder :) här kommer några:




image168

Emma's underbart fina ögon. <3

ha en bra kväll / Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0